Medische hulpmiddelen en apparatuur zoeken, en vinden, wordt nu nog sneller. De ‘snel vinden’ module van AssetGuard zorgt ervoor dat je nog sneller en eenvoudiger naar medische apparatuur zoekt. Dat heeft een positief effect op de algehele zoektijd!

Deze module werkt in de browser. Dit in tegenstelling tot de oude app, die je via een appstore moest installeren. Doordat de app nu via de browser toegankelijk is, is deze niet meer platform gebonden waardoor hij makkelijker te gebruiken, beheren en aan te passen is.

Je eigen ‘smaak’ eraan geven

Dit heeft voor zorginstellingen aardig wat voordelen:

  1. Herkenbaar en vertrouwd: De app kan aangepast worden naar de huisstijl van de zorginstelling, met herkenbare kleuren, logo en naam. Dit maakt de app gebruiksvriendelijk en betrouwbaar. In sommige zorginstellingen staat de app al bekend als “Snelvinder”, wat door zorgmedewerkers als erg prettig wordt ervaren.
  2. Eenvoudig inloggen: Inloggen is niet nodig. Je kunt de app op je eigen telefoon gebruiken, maar ook op telefoons en tablets van de afdeling. De app is beveiligd: je hebt alleen toegang als je op het wifi-netwerk van de zorginstelling bent.
  3. Slim filteren: Vind snel wat je zoekt! Filter op type hulpmiddel (zoals een tilband), locatie of afdeling. Zo zie je alleen de hulpmiddelen die relevant zijn voor jou.
  4. Problemen melden: Is er iets mis met een hulpmiddel? Maak in de app een melding. Omschrijf het probleem, maak een foto (indien nodig) en verstuur de melding. Automatisch wordt er een ticket aangemaakt in het systeem (bijvoorbeeld Topdesk) met jouw melding.
  5. Rapportages: Bekijk handige rapportages over het gebruik van hulpmiddelen. Zie bijvoorbeeld welke apparaten het meest gezocht worden en door wie. In de toekomst komen er nog meer rapportages beschikbaar.

Hulpmiddelen zoeken en vinden

Daarnaast is ook het gebruik een stuk sneller. Je kunt namelijk filteren op hulpmiddelen die voor jou relevant zijn. Maar je kunt ook op een locatie of afdeling zoeken. Dit maakt het zoeken in één klap een stuk overzichtelijker. En heb je een hulpmiddel gevonden maar gaat iets niet helemaal goed? Dan kun je vanaf nu een melding maken, een foto toevoegen en dit versturen waardoor er automatisch een ticket in Topdesk wordt aangemaakt.

Wij zijn erg enthousiast over het resultaat van de vernieuwde module die we samen met onze partner Blyott ontwikkelden.  We willen een extra dankwoord geven aan Zorgorganisatie Aafje en speciaal aan Wilco Jespers, die als mede architect vanuit een gebruikersperspectief hierbij betrokken was.

Benieuwd naar de nieuwe applicatie? En zelf de voordelen van AssetGuard voor jouw zorginstelling ervaren? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.