Waar staat de tillift ook alweer?
AssetGuard: Optimale controle over uw medische hulpmiddelen
AssetGuard is een pragmatische, modulaire oplossing voor medisch hulpmiddelenbeheer waarmee zorginstellingen ondersteund worden bij het beheren en traceren van hun medische hulpmiddelen. In de moderne zorgomgeving is effectief hulpmiddelenbeheer cruciaal. Het bijhouden van medische hulpmiddelen kan een uitdaging zijn door het toenemend aantal leveranciers en de diversiteit aan apparaten. Met AssetGuard kunnen zorginstellingen zelf de regie in handen nemen en hun processen aanzienlijk optimaliseren. Als gevolg hiervan wordt onder andere medewerkerstevredenheid en klanttevredenheid verbeterd, kwaliteit verhoogt en bespaart op investeringskosten en onderhoud. AssetGuard bestaat uit de volgende vier modules:
Snelvinden
Met deze module kunnen zorgprofessionals eenvoudig getagde hulpmiddelen lokaliseren. Dit verhoogt de efficiëntie doordat waardevolle tijd niet verloren gaat aan het zoeken naar apparatuur, wat uiteindelijk bijdraagt aan betere zorg.
Integratie
Naadloze integratie met bestaande systemen zoals Topdesk, Ultimo, Planon en Afas maakt het mogelijk om continu informatie te synchroniseren, van locatie- en onderhoudsinformatie tot gebruikershandleidingen en leveranciersgegevens. Dit zorgt voor een efficiënter beheer van hulpmiddelen en een betere uitwisseling van gegevens.
Insight
Deze module biedt gedetailleerde rapportages over het gebruik van hulpmiddelen. Door deze inzichten kunt u middelen beter benutten en onnodige aankopen voorkomen, waardoor u kosten bespaart en uw middelen effectiever inzet.
Alarmering en workflow
Automatische meldingen en workflows worden geactiveerd op basis van sensorinformatie. Van eenvoudige waarschuwingen tot geavanceerde geautomatiseerde processen, zoals meldingen bij temperatuuroverschrijdingen. Dit verhoogt de veiligheid en efficiëntie binnen uw zorginstelling.
Animaties
Zorgmedewerker in de praktijk
Nooit meer zoeken naar apparatuur en hulpmiddelen; Hoe fijn is dat? Minder frustratie en meer tijd voor uw cliënten. Technologie die werkt voor u als zorgmedewerker.
Integratie met TOPdesk
Door de Realtime lokalisatie oplossing te integreren met uw TOPdesk Asset Management systeem krijgt u een beter, actueel en consistent inzicht in uw assets.
Zorgmanager met de juiste tools
Hoe beoordeel je als manager investeringsaanvragen zonder inzicht in de gebruiksgraad van de aanwezige assets? Door rapportages wordt huidige apparatuur beter benut en wordt er duurzaam omgegaan met hulpmiddelen.
Locatie-inzicht in uw (medische) hulpmiddelen
Bent u niet op zoek naar weer een losse applicatie, maar juist naar een betere integratie met bestaande applicaties? Lees dan verder wat AssetGuard voor u kan betekenen.
Integratie in het huidige applicatielandschap
AssetGuard zal waarde en eenvoud toevoegen als deze onderdeel wordt van uw applicatielandschap. Als u meerdere apps gebruikt, zorgen wij dat deze geïntegreerd worden in slechts één app! Het ondersteunt u direct in uw werktaken zonder een extra applicatie te hoeven raadplegen. Informatie uit het assetmanagementsysteem wordt gecombineerd met lokalisatie-informatie zodat er een compleet overzicht van assets met alle relevante informatie ontstaat. Communicatie met leveranciers en onderhoudspartners wordt efficiënter. Assetinformatie wordt gedeeld en de onderhoudsmedewerker weet precies waar de apparaten staan die hij moet kalibreren. De bespaarde zoektijd is een win-win voor iedereen!
Wat kan SilverCloud Zorgt IoT hierin voor u betekenen?
Nog geen Assetmanagementsysteem?
Controle over uw (medische) hulpmiddelen
Duurzame oplossingen zijn de toekomst
Waarom kiezen voor SilverCloud Zorg IoT?
Het grote voordeel van Silvercloud Zorg IoT is dat wij ruime ervaring binnen zorginstellingen hebben. Met onze oplossing, in combinatie met de kennis en ervaring over zorginstellingen onderscheiden wij ons in deze markt op het gebied van service, consultancy en implementatie. Vraag gerust meer informatie of een vrijblijvende demo aan.
Onze werkwijze
Kennismaken en overleg
Advies en oplossingen
Implementatie maatwerk
Training & evaluatie
Support en onderhoud
Onze realtime lokalisatie dienstverlening is gebaseerd op het product Blyott RTLS. Blyott RTLS is een moderne, pragmatische en kosteneffectieve oplossing. Wenst u beter gebruikt te maken van nieuwe technologische ontwikkelingen, dan fungeren wij als systeem integrator voor Blyott en leveren u het product als onderdeel van een complete asset tracking oplossing.
Het op de juiste manier integreren van Blyott RTLS kan uw organisatie een gigantische tijdsbesparing opleveren, omdat zorgmedewerkers aanzienlijk minder tijd hoeven te besteden aan het zoeken van de juiste middelen. Op deze manier is er ook daadwerkelijk meer tijd voor de patiënt of cliënt. Uw medewerkers kunnen hierdoor opnieuw floreren in hun werk.
Er zijn minder investeringen nodig zijn in assets omdat u inzichtelijk heeft wat er is en wat er daadwerkelijk wordt gebruikt.
Van “werken met technologie
in de zorg” naar “technologie
die werkt voor de zorg”